Petua Tahan Lama Warisan Nenek Moyang | Bacaan Khusus Lelaki Sahaja

Petua Tahan Lama Warisan Nenek Moyang 
Bacaan Khusus Lelaki Sahaja


Jika anda telahpun berkahwin, anda pasti mahu 
memberikan yang terbaik untuk isteri anda dan ini 
termasuklah memberikan hubungan ranjang yang 
dapat memuaskan hati kedua – dua belah pihak. 
Namun begitu, kebanyakan lelaki sekarang tidak 
mampu memuaskan isteri mereka kerana mereka 
tewas dengan terlalu awal. Terdapat pelbagai faktor 
yang menyebabkan mereka tewas dengan awal 
seperti faktor pemakanan, faktor umur dan juga 
pelbagai lagi faktor yang boleh menyebabkan para 
suami tidak dapat memuaskan isteri mereka.




Hubungan seks yang baik boleh meningkatkan lagi hubungan dan memberikan kegembiraan untuk anda dan juga isteri. Oleh itu, adalah penting untuk anda memberikan yang terbaik agar hubungan anda dan juga isteri lebih terjaga. Terdapat pelbagai petua yang telah diwariskan oleh nenek moyang untuk memastikan anda tahan lebih lama dan anda hanya perlu mengikutiya. Oleh itu, saya akan kongsikan beberapa petua tahan lama warisan nenek moyang yang seri menjadi carian di laman web.

Petua Tahan Lama Warisan Nenek Moyang
Petua – petua yang ditinggalkan oleh nenek moyang untuk tahan lebih lama adalah menggunakan bahan tradisional dan juga semulajadi. Jadi, anda tidak perlu membahayakan diri anda dengan bahan – bahan kimia yang boleh menyebabkan anda jatuh sakit. Anda boleh mengikuti tips – tips tersebut untuk mendapatkan hubungan seks yang lebih baik bersama pasangan anda.
1. Gambir Kudat Atau Gambir Sarawak | Petua Tahan Lama Warisan Nenek Moyang



Untuk mendapatkan zakar yang tegang secara lebih lama, anda boleh menggunakan gambir kudat ataupun gambir sarawak yang asli sebelum anda memulakan hubungan seks. Ia akan membolehkan anda tahan lebih lama dan isteri anda juga akan berpuas hati dengan hubungan seks tersebut. Caranya ialah dengan dapatkan gambir kudat atau gambir sarawak dan campurkan dengan sedikit air. Sapukan di bahagian kepala zakar sahaja dan jangan letak terlalu banyak kerana ia akan menyebabkan zakar anda tegang dengan masa yang panjang.

Nota: Sapukan kira – kira 20 minit sebelum memulakan hubungan seks.

2. Biji Kapas Dan Minyak Jarak | Petua Tahan Lama Warisan Nenek Moyang





Anda juga boleh menggunakan biji kapas dan minyak jarak sebagai salah satu petua untuk mendapatkan hubungan seks yang lebih mantap sekiranya anda tidak boleh mendapatkan gambir. Caranya ialah dengan menyediakan 10 biji kapas dan juga satu sudu minyak jarak. Tumbuk biji kapas sehingga lumat dan gaulkan biji kapas tersebut dengan minyak jarak sehingga sebati. Sapukan minyak ini ke zakar dan urutkan selama 5 – 8 minit sebelum melakukan hubungan seks.
3. Kacang Kulai Hitam | Petua Tahan Lama Warisan Nenek Moyang








Kacang kulai hitam boleh memberikan anda tenaga yang luar biasa ketika anda melakukan hubungan seks. Kacang kulai hitam selalunya boleh ditemui di kedai – kedai jamu Cina jadi anda boleh mendapatkan kacang tersebut dari mereka. Ambil sedikit kacang kulai hitam dan tumbuk sehingga lumat. Campurkan kacang kulai hitam dengan sedikit air sehingga sebati dan sapukan sedikit pada zakar. Urut secara perlahan – lahan dan urut selama lima hingga lapan minit sebelum memulakan hubungan seks.

4. Bawang Merah Dan Kuning Telur | Petua Tahan Lama Warisan Nenek Moyang






Anda boleh menggunakan akar pinang muda untuk memastikan anda tahan lebih lama di ranjang. Ambil segengam akar pinang muda (2 tahun ke bawah), rebuskan bersama segengam daun tapak gajah (bentuk seperti tapak gajah dan selalu dijumpai di pinggir hutan) sehingga air tinggal setengah daripada periuk. Tapis dengan kain dan embunkan semalaman. Anda boleh mengunyah asam keping sebelum diminum untuk mengelakkan rasa payau. Amalkan sehari sebelum melakukan hubungan seks.

6. Hempedu Kambing Atau Hempedu Ayam Jantan | Petua Tahan Lama Warisan Nenek Moyang






Anda boleh menggunakan akar pinang muda untuk memastikan anda tahan lebih lama di ranjang. Ambil segengam akar pinang muda (2 tahun ke bawah), rebuskan bersama segengam daun tapak gajah (bentuk seperti tapak gajah dan selalu dijumpai di pinggir hutan) sehingga air tinggal setengah daripada periuk. Tapis dengan kain dan embunkan semalaman. Anda boleh mengunyah asam keping sebelum diminum untuk mengelakkan rasa payau. Amalkan sehari sebelum melakukan hubungan seks.

6. Hempedu Kambing Atau Hempedu Ayam Jantan | Petua Tahan Lama Warisan Nenek Moyang




Hempedu kambing dan juga ayam jantan merupakan petua tradisional yang boleh menegangkan zakar anda dengan lebih lama. Ia juga telah diwarisi sejak zaman dahulukala lagi untuk mendapatkan kepuasan seks suami dan isteri. Caranya ialah dengan mengambil hampedu kambing atau ayam jantan yang baharu disembelih. Pecahkan dan lumurkan pada zakar hingga rata lebih kurang 2 hingga 5 minit sebelum melakukan hubungan seks.

7. Teknik Menahan Nafas | Petua Tahan Lama Warisan Nenek Moyang





Jika anda tidak mahu bersusah payah mencari bahan – bahan tradisional ini, anda juga boleh menggunakan teknik menahan nafas agar anda dapat menikmati hubungan seks dengan lebih lama. Caranya ia apabila sahaja rasa air mani itu hendak keluar, tariklah nafas anda sepanjang yang anda mampu dan apabila ada rasa hendak keluar, tarik lagi nafas. Lakukan hingga seterusnya. Cara ini anda akan dapat menikmati hubungan seks yang lebih lama dan anda serta isteri juga akan berpuas hati.

Gigabite | Kapsul Herba Khas Untuk Tahan Lama



Gigabite adalah kapsul herba yang diformulasikan khas untuk membolehkan anda menikmati hubungan bersama isteri anda dengan lebih lama supaya anda dan isteri lebih gembira dengan hubungan yang memuaskan. Fungsi Gigabite adalah sebagai kapsul untuk membesarkan pembuluh darah senjata anda dan ia juga memberikan kesan untuk memanjangkan inci zakar anda supaya anda sentiasa kukuh dan juga tahan lama apabila anda bersama isteri anda. Ia boleh membuatkan anda dan juga isteri berpuas hati dengan hubungan seks yang dilakukan.





Ia mempunyai 60 Kapsul dan telah lulus ujian makmal, Expo Quality Award,  & Halal Muslim Produk, bertaraf GMP, HACCP. Kapsul ini adalah khas untuk orang dewasa sahaja dan anda boleh mengambil satu biji pada waktu pagi dan juga satu biji pada waktu malam. Jika anda mahukan kesan yang lebih baik, anda boleh mengambil 2 kapsul pada waktu pagi dan 2 kapsul pada waktu malam. Anda juga diwajibkan untuk meminum air secukupnya mengikut tubuh badan anda agar kapsul tersebut dapat dilarutkan.






Kapsul Gigabite diperbuat daripada lima herba yang unik dan berkesan untuk membantu masalah – masalah yang dihadapi oleh lelaki pada waktu sekarang. Mereka juga mengadunkan herba – herba khas seperti tengkuk biawak dan korean red ginseng yang terbukti keberksanannya di dalam satu kapsul. Ia mempunyai kesan yang lebih kuat daripada kapsul – kapsul lain dan tidak mempunyai kesan sampingan untuk anda yang mahu mengamalkan kapsul ini.





Antara herba – herba yang digunakan di dalam kapsul Gigabite termasuklah;

Radix Eurycoma Longifolia (Tongkat Ali)
Fagraea Acuminastissima (Tengkuk Biawak)
Panax Ginseng (Korean Red Ginseng)
Fruit Tribulus Terrestris
Ginkgo Biloba




Kelebihan – Kelebihan Menggunakan Kapsul Gigabite




Anda boleh mendapat pelbagai manfaat sekiranya anda menggunakan kapsul Gigabite untuk menambahkan lagi kepuasan hubungan seks untuk anda dan juga isteri. Ia juga boleh memberikan pelbagai lagi kelebihan sekiranya anda memilih untuk menggunakan kapsul Gigabite. Antara kelebihan yang anda boleh dapati termasuklah;

1. Membesar & Mengembangkan Saluran Darah Zakar Anda Semaksima Mungkin




Kapsul Gigabite boleh membantu anda untuk membesarkan zakar anda agar anda dapat memuaskan hati anda dan juga isteri ketika di ranjang. Ia juga akan mengembangkan saluran darah zakar anda agar anda boleh tahan lebih lama ketika melakukan hubungan seks. Ini boleh membantu untuk memberikan kebahagiaan untuk anda dan juga isteri. Zakar yang besar dan saluran darah yang lebih kembang juga boleh meningkatkan nafsu anda untuk melakukan hubungan seks bersama pasangan.

2. Memanjangkan Senjata Anda Kepada 1-2 Inci Atau Lebih Jika Makan Dengan Konsisten




Untuk anda yang mahukan zakar yang lebih panjang dan juga besar, anda boleh menggunakan kapsul Gigabite secara konsisten untuk mendapatkan kesan dengan lebih cepat. Kapsul Gigabite boleh memberikan anda zakar yang panjang sehingga 1 – 2 inci ataupun lebih lagi bergantung kepada tubuh badan anda dan juga tahap konsistensi anda menggunakan kapsul Gigabite. Anda boleh menggunakan dua kapsul pagi dan juga dua kapsul pada waktu malam secara konsisten untuk mendapatkan kesan yang lebih baik.

3. Tahan Lama Bila Bersama & Tak Cepat Pancit



Kapsul Gigabite juga boleh membantu anda untuk mendapatkan kesan yang tahan lama untuk anda dan juga isteri apabila anda bersama. Anda juga tidak akan cepat pancit apabila anda mengamalkan kapsul Gigabite dan ini membolehkan anda dan juga pasangan untuk mendapatkan hubungan yang lebih erat dan juga bahagia. Anda tidak perlu lagi risau sekiranya anda akan tewas terlalu awal kerana kapsul Gigabite mempunyai herba – herba seperti tongkat ali yang mampu membuatkan anda tahan lama.

4. Merawat Masalah Ejakulasi Pramatang (Pancut Awal) & Mati Pucuk




Masalah mati pucuk seringkali membuatkan anda dan juga isteri tidak dapat menikmati hubungan seks yang baik dan ini dapat memberikan kesan kepada hubungan anda dan juga pasangan. Masalah ejakulasi pramatang dan juga mati pucuk seringkali dikaitkan dengan faktor umur dan juga faktor pemakanan, jadi anda boleh mengamalkan kapsul Gigabite dan ia akan dapat membantu anda untuk merawat masalah ejakulasi pramatang dan juga masalah mati pucuk. Anda akan kembali bertenaga seperti usia muda.

5. Memberi Tenaga Maksima & Badan Tak Cepat Letih Bila Workout Atau Bekerja




Anda bukan sahaja akan mendapatkan kembali tenaga anda untuk berasama dengan isteri, malah anda juga akan mendapat tenaga untuk bekerja dan juga work out sekiranya anda mengamalkan kapsul Gigabite sebagai supplemen harian anda. Anda tidak akan berasa lesu kerana herba – herba yang terdapat di dalam kapsul Gigabite seperti Ginkgo Biloba boleh memberikan anda tenaga yang diperlukan untuk anda menjalankan aktiviti harian anda.

Testimoni Pengguna Kapsul Gigabite | Kapsul Tahan Lama
Anda boleh melihat testimoni – testimoni pengguna kapsul Gigabite seperti di bawah:





Untuk testimoni lanjut boleh lihat di group Telegram ini ye >> Testimoni Gigabyte 

Dapatkan Kapsul Gigabite sekarang juga!








Jika anda mahukan hubungan yang lebih memuaskan untuk anda dan juga isteri, anda boleh mengamalkan kapsul Gigabite dengan menempah kapsul tersebut dengan menghubungi talian dan juga media sosial seperti di bawah;
KAPSUL GIGABYTE | TIPS TAHAN LEBIH LAMA
Hubungi: Tekan untuk telefon (019-3238128)tel:+60193238128 | Tekan untuk WhatsApp
Facebook: @petuaembah
Instagram: @gigabitegahkeraspadatpadu


~ SJ ~