VIDEO : PANASS!! SHAH JASZLE PELAKON VIDEO LUCAH?



Minggu ini sahaja cerita pasal Shah Jaszle dan kisah pertunanganya. Semua bermula dengan kes tangkap khalwat beliau dengan seorang wanita.




Kisahnya nampak seperti semakin reda, tiba-tiba teman khalwat beliau mula buka mulut kerana sikap Shah Jaszle yang mengambil sikap lepas tangan. Bertambah serabut apabila ibu bapa kepada tunangnya mula masuk campur berkenaan status pertunangan mereka.

Beberapa snapshot dari video yang kami fikirkan agak panas dan kurang sesuai ditonton disetiap peringkat umur. Videonya di bawah sekali ya! Shah Jaszle sebelum ini dikenali oleh rakan media sebagai seorang yang 'ramai' kenalan wanitaya. Dari anak dara sehinggalah ke janda. Jadi, perkara yang berlaku keatasnya tidaklah pelik sedikit pun. Mungkin kerana masa dan ketika sahaja tidak menyebelahinya.

Lupakan seketika kisahnya itu, apa kata layan video klip nyayian Prema Yin (baru first time kami dengan penyanyi ini..). Dalam video klip yang bertajuk 'marilah' arahan Gambit Saifullah ini menampilkan Shah Jaszle  sebagai watak heronya.

Watak hero kami tak kisah, tetapi adegan hero dalam video ini yang kami rasa agak keterlaluan. Entahlah, mungkin nak menyesuaikan dengan lirik lagunya kot. Kena tanya Gambit la, dia pengarahnya, kalu tanya pelakon, 'saya hanya mengikut arahan' pasti terkeluar dari mulutnya.





















link youtube